tisdag 4 september 2012

Jobb å kurs!

Anna å Alv, 1000 tack för era fina å stöttade ord!! Ni är guld värda!!


Idag känns livet lite lättare!
De anlände ett litet paket igår å ingen va mer nöjd än ja! Dels för att ja nästan glömt va ja beställt från just de företaget å dels för att nu har ja en helt egen trumlare!! (i en sådan polerar man smycken ;))

Fick även gjort en reparation så innebär att ja nu förlängt en kunds armband med nya fräscha länkar å lött fast hennes berlocker så hon slipper oroa sig för att dom ska falla av!!

Sen visade de sig även att ekonomiskt sett är de billigare att åka till jobbet nu, sparar in 2000:-/år!

Å bara för att ja kunde så spenderade ja lite tid på gymmet igår å svettades bort lite negativ energi!! Blev både pump å zumba, så benen är ömma idag!!!

Nu är de off to work, ska fixa, trixa å ställa i ordning!! :) Ikväll blir de kurs på Skatteverket!!


2 kommentarer:

  1. Va kul när det kommer paket som man "glömt bort"!! =)

    Kul när det blir BILLIGARE att åka kommunalt... hur ofta händer det liksom?

    Beundrar fortfarande ditt tränande... Om man bara orkat...
    Men hittas "felet" i min kropp, kanske denna oxå kommer igång sen!
    Du är dotti du! =)

    Pössen
    Tant C

    SvaraRadera
  2. Ha ha. Töööjp bara ibland töjp. :) ja men det vill jag gärna ha. Inte för att jag kommer ha cash inom en snar framtid till det när jag har vå baaaarn men snart :) åh tusen tack min vän :) är rätt nöjd själv med dom. Tänk att jag kunde fixa fram såna sötnötar bara sådär :)

    Köss

    SvaraRadera