lördag 22 september 2012

Japp ja är lat men ändå lite bra!

Har "fuskat" rejält denna veckan med träningen. Först kände ja mig fortfarande bakfull å sen jävligt frösen å japp, ja är en lat jävel. Men vi tar igen de nästa vecka! :) Då har ja kanske lyckats planera mitt liv lite bättre än denna....

Är snaaaart klar med mitt lilla projekt, ska färdigställa imorn å sen åker idéen ut på Facebook...


Så här ser de ut nu iaf :)

Igår blev de hemmamööjjs med mannen. Blev så sjukligt frustrerad för att min helvete-dator-jävel inte ville hitta mitt helvetes-jävla-skit-röv internet så de slutade med att ja skurade ner hela köksfläkten å rengjorde filterna! Annars hade ja faktiskt skickat ut datorn genom balkongdörren!
Å efter mitt bryt blev de svampsoppa å rostade mackor till middag å glass till efterrätt. Vi insåg ganska snabbt att fredagskvällar å tv går inte ihop. Inte ett enda vettigt smack fanns de att titta på! Helt otroligt!!

Sov riktigt länge i morse men blev väckt lagom till att "Greek" skulle börja å då fick ja även kaffe på sängen :)

Hörde en helt fantastisk version av "Ring of Fire" i sluter av avsnittet å va tvungen att kolla upp vem som sjöng.


Ja tro inte ja ger er länken bara en bild! ;)

Nu blir de.....kolla på etsy.com där ja troligt hittat julklappar till familjen å till mig själv!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar