måndag 17 september 2012

Min fina, fina vän!

Idag är de Fridas födelsedag, 30år!!
Så i lördags va vi uppe i Vbg å firade henne rejält med sång, presenter, öl, vin å bål. För min del blev de öl, lite bål å mycke bär! Va bombsäker på en rejäl bakfylla igår men klarade mig ganska bra ändå! :)

Hade himla trevligt på festen å satt länge å pratade med Fridas svärföräldrar. Så min lilla tanke å idé om att tillverka ett smycke å skänka pengar till bröstcancerfonden gick från tanke å idé till beställningar. Svärfar är säljare å tyckte hela idéen va grym så han sålde hela 11 stycken! Så nu blir de att tillverka jäklar i den :)

Då ja vet att Frida HATAR att va med på bild så lämnade ja kameran hemma. Men ja tvingade henne att va med på en klassisk mobilbild:


Men vi tyckte ändå att denna blev bäst:



Så tack min fina, fina vän för en underbar helg å stort grattis på födelsedagen idag!! <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar