måndag 3 december 2012

Hur mår vi egentligen?!

När jag inte mår riktigt bra så skriver jag ingen. Varför? Tjaa mest för att jag inte kan sätta fingret på vad som är fel!

Fick frågan igårkväll hur jag mådde och om jag haft en bra helg. Jadå, helgen har varit kanon! Mööjst i soffan med mannen hela fredagen, middag hos hans farmor i lördags och första snön och igår blev det mööjs med Jenny som tog tåget in till oss. Så ja, helgen har varit bra!
Men hur mår jag?
Jag är frisk så när som på att mina ögon blir röda och kliar och ibland det lite ont! Nej jag har inte ögoninflammation, mina ögon blir röda ändå men med linser i blir det bättre... Fast inte idag...



Så jag droppar för fullt!




Jag är less på mig själv att jag tappat all träning, känner mig svullen och allmänt tjock då inga kläder passar och jag får knappt plats med strumpbyxor under jeansen som jag fått innan!
Jag mår helt enkelt inte bra. Ska göra ett tappert försök att ta tag i träningen igen ikväll för jag kräker snart på mig själv!

Jag hittar inte balansen på allt som ska göras och på allt som vill göras! Har ingen aning om vilken tråd jag ska börja rycka i för att nysta upp allt!!! Blir tokig!

Men annars är jag fullt frisk, njuter av att snön är här, värmer mig just nu med varm choklad och har "lånat" ett par raggsockor som mor stickat!






Väntar fortfarande på att bli faster, idag är det dag 5 över tiden så snart är nog väntan över för alla!

Nu lite kex och ost och sen ut i verkstan igen och jobba!

4 kommentarer:

  1. Det är helt okej att slappa på balansen ibland, du tar dig upp igen! Kram!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag hoppas det! Behöver bara peppa mig lite hårdare så orkar jag till slut!
      Tack och kram

      Radera
  2. Hoppas du blir bättre i dina ögon snart. Snyggt att raggisarna o filen? matchar varandra när det gäller färgerna.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack, nya droppen verkar funka bra! Fil?! Det är strumpor och vantar, skulle skriva tummisar men ett extra r hade letat sig in!
      Pussåkram

      Radera