onsdag 12 december 2012

Klädsel....

Igår var första gången som jag hade mjukisbyxor på mig på jobbet! Kan säga att det lär INTE hända igen på bra länge!!!!

Kände mig så trött och slafsig!!! Jag sitter helt ensam i min lilla verkstad och skulle kunna ha på mig precis vad som helst men nepp, jag kommer inte bära slashasbyxor något mer!! Fy fan för känslan som infann sig igår, den var inte ok!!! (och detta kommer från damen som för måååååånga år sedan hade pyjamasbyxor på jobbet en lördagsmorgon kl 6!!! Men då var jag helt ensam och satt på ett callcenter och träffade inte en människa!!)

Anledningen till att det blev mjukisbyxor igår var att det var kallt så långkalsongerna åkte på och dom är lite för tjocka att ha under andra byxor. Så det blev skidbyxor ute bland folk och sen på med mjukisarna när jag var i verkstan. Men idag är det kalasbyxor och jeans som gäller!
Tog en jäkla tid att klä på sig för kära hjärtat har en kärlek till att torktumla ALLT!!!!! Så idag blev det extra pust och stön för att klä på sig!

Men, nu är jag fullt påklädd, har ljuvliga Foo Fighters i öronen och är på väg till jobbet!





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar