lördag 8 december 2012

Julkalender med tävling!

Hur kul är det inte att tävla om saker?! Själv är det bland det bästa jag vet, sitta hemma, tävla och hoppas på vinst! Tack vare det har vi ju fantstiska väggord i sovrummet och fina svalor som fortfarande inte kommit upp.... :)

Nu har jag tack vare underbara Katta hittat bloggar som tävlar ut saker VARJE dag fram till jul! Helt fantastiskt!!!

Idag tittade jag in hos Liie och lucka 8 är ju bara så helt perfekt!!! Så japp, självklart är jag med och tävlar och hoppas på vinst

Har tittat på World of shape och fitnessfighten efter att Mirijam deltagit. Men pengar fanns inte så det blev bara lagt på is. Men nu kan man vinna!!!! Tänk om denna fluffiga dam vinner och kan bli snygg sådär lagom efter jul så nya lilla fisen tycker sin faster är snyggo?! ;)

Klicka på alla understuckna ord så kommer ni direkt till det jag skriver om, fantastiskt hur enkelt allt är va?! ;)



1 kommentar:

  1. sv: Vad roligt att du är med och tävlar i dagens lucka om en månads träning med World of Shape, lycka till!

    SvaraRadera