onsdag 26 december 2012

Tillbaka för ett ögonblick...

Hej hej, jag är här nu!
Kan inte påstå att jag mår 100% igen men jag börjar ta mig upp. Planerar och funderar för att få ett fungerande liv 2013, har en mamma och en sambo som stöttar för fullt och gör allt för att få mig på bättre tankar.

Julen kom och har nu regnat bort.... Det som är mest tragiskt är allt regn för nu ser allt grått och trist ut...

Dan före dan före dan firades hemma hos sväronen. Middag, snaps och vin samt en riktigt trevlig kväll stod på agendan!
Jag dricker normalt inte snaps men lyckades få i mig allt efter 7 försök ;)

Dan före dan var det äntligen dax att få kramas med brorsonen!!!! Som jag längtat!!!! Vägrade släppa honom så han fick sova en runda i fasters famn :)

Julafton spenderades en stund hos Macs farmor där det blev julmat och efter det bar det av hem till mamma och pappa för att äta igen! Blev alldeles för mycket mat!!!

Men vi har mööjjsst och umgåtts, precis som det ska vara på julen. Nu kommer det vara lugnt ett par dagar och sen blir det en sväng till Kungsbacka för att kramas med Camilla, Putte, Destiny, Capone och Saga!!!!!! Ska se ifall vi hinner inom fam Lyhme/Nilsson i Varberg på vägen hem för att spana in deras nya hus! :)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar