fredag 13 september 2013

Att komma i balans

Ni vet när man känner att man är lite ur banan, obalanserad och ett litet kaos omger dig? Då kan det vara skönt att testa på lite olika saker för att försöka komma in på rätt spår igen.

Tidigare i år gick jag steg 1 och 2 i en tarotkurs. Jag har dock inte haft tid att sitta med korten själv men tillsammans med Sonja, min alldeles egna häxa, åker korten fram alltsom oftast. Hon utför även healing och i måndags åkte jag hem till henne. Hon ville balansera mina chakran, jag tyckte det lät helfestligt och är inte sen att låta Sonja testa alla sina kunskaper på mig.
Tydligen var 3 av mina chakran helt stängda men hon öppnade upp dom. Efteråt lade vi både änglakort och tarotkort mest för att vi kunde :)

Gällande min balansering, mjaaaa jag vet inte riktigt vad jag ska säga om den. Jo jag känner mig nog bättre inombords el? Vilket fall som så var det iaf väldigt skönt att bara få vara hos Sonja, hämta energi och visst hon satte fingret på saker hon inte visste.

Nu har vi mysteriet med Isis och ett rött hus med stor trädgård, omgivet av ett stengärde :)




Sen är det kanske inte konstigt man är lite i obalans med tanke på hur denna och nästa vecka ser ut gällande jobb:



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar