söndag 29 september 2013

Strålande höstiga söndag!

Väntar på tåget som ska ta mig till jobbet. Solen strålar för fulla muggar och det är kalla vindar. Riktigt höstiga och det känns skönt på något vis. Jag kan stå ut med regn och rusk på hösten men visst föredrar jag sol och kalla vindar.

Läkarbesöket i fredags blev inte det sista. Återbesök imorgon igen. Fick inga nya mediciner utan kör på med dom gamla. Det börjar se bättre ut och det känns betydligt bättre.
Det tråkiga är att ingen kan svara på varför el vad det är som orsakat problemen. Och jag vet att när det väl är borta och "botat" så kommer det fortfarande inte finnas svar på vad och varför.
Men man får väl glad för det lilla, jag är ju snart frisk...


Fredagskvällen på jobbet spenderades med att maila ut och fixa ett förslag på nytt schema. Jag är faktiskt grymt nöjd över hur jag fick ihop det, och övergången från gammalt till nytt kommer bli så jävla snygg och smidigt! Jag är bäst helt enkelt! (så alla kan ju hålla tummen imorn att chefen godkänner mitt förslag, alla anställda har till 99% godkänt det!)

Gick ut och tog en öl med kärleken igår, vi firade lite...





Woohooo, vi har nu bara våra egna hojar i vårt garage ;)

Förklaring och så finns nog i ett gammalt inlägg :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar