söndag 1 september 2013

Jobb och festival-helg

Söndagskväll. Jobbar precis som alltid varannan söndag. Kändes inte helt ok igår men nu spelar det inte så stor roll :)

Fredagen blev jobb, sova, lördagen jobb sen åkte jag och hämtade bajby. Off to Knislinge och Helgeåfestivalen it was!!!

Hängde med donnan;


Även känd som Darth Vaders oäkta och okända syster;


Mest uttittad av alla var självklart pappa men vid detta laget är det ingen i familjen el bekantskapen som är förvånade....;




Blev glatt överraskad av att Fritte, Bamse, Anna, Thomas och Erik plötsligt dök upp! :)

Mest besviken blev jag över att ha missat D-A-D på fredagen och att the Hives ställde in på lördagen men men, sånt som händer.

Träffade många gamla och fina vänner, såg passa pack som jag kunde varit utan och hade en grymt trevlig kväll med päron, kärlek och vänner!


Efter två dagars halsbränna verkar det nu gått över i rent halsont så 1 piggelin och 2 koppar honungste har slunkit ner. 1: jag ska undvika socker, 2: jag HATAR honung!!!
Men jag tänker hålla mig frisk för jag har ju massa egentid inbokat på gymet!

Dagens plus: tjejen som aldrig lagar mat har idag lyckats kocka ihop kalops! Woop Woop!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar