fredag 30 augusti 2013

Jag gjorde det!!!

Woohooo, hade 4 dagar inbokat på gymet och inte ett enda pass blev avbokat!!! Känner mig grymt nöjd med att jag verkligen gick dit!! Kändes även i armarna och axlarna idag då det tog emot lite att schamponera håret :)

Nästa vecka har jag lyckats boka in 5(!) dagar men på torsdagen står både jag och hjärtat (fattar ni??!! Jag ska äntligen få med honom till gymet!!!) som reserver. Han känner instruktören samt hennes föräldrar så då kändes det ypperligt att få med honom på hennes pass :)

Innan träningen passade jag på att dricka kaffe och kolla på mina diamanter:


Efter träningen passade jag på att trycka i mig lunch: stekt ägg med ost och hallonsmootie


Dagens klädsel består av massa svart men litta grönt:



Hade en diskussion igår ang detta med att "unna sig" Jag HATAR det ordet lika mycket som "egentid"
Orden missbrukas något jävulskt och då blir jag anti!
MEN vi kom fram till att vi "unnade oss" tid på gymet istället för att "unna sig" tex godis fredag/lördag bara för man varit på gymet en stund. Så japp, idag unnade jag mig 1,5h på gymet istället för att sitta hemma i soffan och läsa "Femtio nyanser av honom" (jaaaa, jag är typ sist i världen med att läsa dom böckerna oxå, precis som med Ove!)


Nu väntar en helg fylld av jobb, festival och mer jobb!

Hepp!

1 kommentar: