tisdag 27 augusti 2013

Pyssel med huvudvärk




Passade på att pyssla med mina tarotkort och papper igår. Har kommit halvvägs i pysslandet efter att jag fortsatt här hemma idag. Snart är allt snyggt samlat på ett bra sätt sen ska jag bara sätta mig ner och öva med mina kort :)


Kände mig galet uttittad igår, ville vara väldigt färgglad och plötsligt insåg jag att världen verkar tappat hoppet om att det fortfarande är sommar!! Alla var klädda i murriga, höstiga färger. Själv hade jag:


Grymt snygga strumpbyxor och...


...eftersom det blev för varmt så fick den senapsgula boleron ligga i väskan! (passade på att fortsätta pigga upp med färg efter en lyckad stund på gymet!)

Efter en stund igår fick jag en extrem huvudvärk. Tog en tablett i hopp om att det skulle försvinna men ikke!! Till slut snurrade det så mycket att jag inte ens kunde gå rakt. Slängde genast i mig ett glas med brusvitamin och jag inbillar mig att det hjälpte lite. Även idag började jag känna samma symtom, brusvitaminen tog jag redan imorse men jag har druckit rikligt med vatten. Hoppas och tror att det är vädret som är boven i dramat!!

Imorgon är det ett nytt försök på gymet och en dag utan huvudvärk förhoppningsvis.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar