tisdag 6 augusti 2013

Extremt frånvarande.

Jag är extremt frånvarande på dom flesta plan just nu, så jag ber er ha lite överseende om det uppdateras dåligt här!

Mycket är på gång, på lördag vankas det ju äntligen bröllop!!! Så imorgon åker denna fastern och leker barnflicka en hel dag så Frejs päron kan koncentrera sig på allt gällande bröllopet.

Idag vart det en sväng till verkstan där jag blev glatt överraskad av min fantastiska fattare. Ett litet paket hade hittat till mig, var helt söker på att L fortfarande hade semester men ikke då! Två ringar landade, en nytillverkning och en repetation. El ja, repetation vill jag väl inte kalla det egentligen. Tant Ninnie bantade samtidigt som hon beställde lilla dödskalleringen av mig vilket såklart resulterade i små fingrar och stor ring när väl arbetet var klart.

Men iaf, nytillverkningen har ni här:





En styck dubbelring i silver med en gul sten

Hann även färdigt hängsmyckena som ska till holländska kunder men dom bilderna blev sjukt dåliga och nu är allt redan packat... Så himla typiskt! Men jag ska göra ett snabbt försök att få bättre bilder!

Hepp!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar