onsdag 21 augusti 2013

Meh jag vill ju se Flogging Molly :(

Enda som lockar minsta lilla på Malmö festivalen är kvällens Flogging Molly.... Meeeen denna donnan åker och jobbar vid 13:30 till imorgon fm så nej, jag får drömma istället....

Igår blev det en heldag i verkstan. Vid lunch kom Anna och lilla Hilda på besök och vid 17:30 dök Monique upp med hundarna Milton och Otilea. Blev 2 beställningar som ramlade in igår, en faktura på försäkringsärende skrevs och jag hann tillverka örhänge som mina sväron beställde i måndags.

Det känns skönt att alla semestrar är över på andra jobbet, nu kan vi återgå till rutiner. Vi tänker byta schema så det passar oss alla lite bättre än idag så innan jag åker ska jag sätta mig med det är tanken.

Är lite ledsen på "min" telefon. Kameran är inte alls lika bra som på min 4s. Just nu har jag Macs 4 och längtar ihjäl mig efter att en ny ajfån ska lanseras. Tycker inte det är mycket lönt att laga min men jag får oxå stå mitt kasst med att få dåliga mobilbilder.... :(

Här är iaf gårdagens tillverkning:



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar