torsdag 15 augusti 2013

Hittat rätt!
















Jag vet när jag ser honom att det är rätt. När vi kommer hem från jobben och jag ser honom, just då känner jag mig lycklig.

Visst, han stjäl mitt täcke och skyller på att det är jag som är tjuven från början. Han kan titta på mig med en blick som säger "du är dumihuvet men jag älskar dig mest i hela världen" när jag har shoppat skor, kläder el något totalt onödigt. Han gör små saker som jag kan reta mig på men som jag skulle sakna ihjäl mig på om han inte gjorde dom.

Han lagar mat eftersom han vet att jag tycker det är tråkigt, samma sak gäller det med dammsugning. Varje dag berättar han hur mycket han älskar mig och varje kväll tvingar jag honom att klia mig på ryggen.

Vi är helt enkelt rätt, precis som socker och cyanid!

Efter 2 år känner jag att detta kunde verkligen inte blivit fel. Sen är det ju så, det kan inte gå mer än åt helvete, så varför inte chansa?! ❤

4 kommentarer:

  1. Ni passar otroligt bra ihop och jag är så glad att ni fann varandra!!!
    ♪♫♥♥♪♫ Grattis till de 2 åren!!! ♪♫♥♥♪♫
    Pössen
    Tanten

    (By da way.. I löööve det sista kortet på er!!!)

    SvaraRadera
  2. Älskar dig mest i hela världen!! Din för evigt!! //MacMagnus

    SvaraRadera