fredag 2 augusti 2013

Sån är jag....




Hej, jag heter Patricia. Jag är 28, jobbar galet mycket jämfört med vad jag vill och känner att fritid är nog en lyx. Är grymt bra på att fika och spendera pengar, även när jag inte har några. Har en släng av bekräftelsebehov, tränar gärna men alltför sällan.

Som vän ger jag allt, även när jag vet att jag kommer få noll tillbaka. Kanske både på gott och ont.

Att gå ut med mig på krogen innebär mest troligt att jag blir full, sömnig och senare får du hålla i mitt hår när jag kräker..... Ibland hinner jag inte ens till krogen utan detta sker hemma!

Blir du en del av mitt liv så vet du att jag älskar att fylla år, vill helst ha onödiga paket i mängder för 50öre styck än dyra saker... Man måste gratulera annars gråter jag inombords!

Jag behöver ibland klona mig för jag är tidsoptimist och kan boka upp fem saker samtidigt, försöket givetvis genomföra alla och mår riktigt dåligt när det inte går min väg.

Är jag riktigt ledsen så pratar jag gärna, ja det gör jag alltid men jag tycker om att älta mina bekymmer. Gråta öppet är inga problem men jag behöver mest troligt din axel då och då.

Jag låter gärna folk skratta åt mig och mina misstag, mest troligt för att jag inte kan dölja mina korkade saker.

När jag älskar så gör jag det så inihelvetemycket och när jag hatar kan jag få dig att tro att du inte existerar.

Jag blir ledsen, sviken och kränkt alltsom oftast men jag går ändå på samma nitar igen, för alla kan ju ändra sig el?!


Ja, sån är jag...

1 kommentar: