fredag 20 september 2013

TÄVLING!!!!

Jag älskar när Suzan har sina tävlingar och visst, jag är sent ute men fram tills imorgon pågår en ny tävling,  DENNA!!

Så jag är med och tävlar litta :)


Har äntligen gjort 10 dagar i sträck på jobbet, även om inte allt varit dygnspass så har jag fått sätta mig på tåget för att ha möte på mina "lediga" dagar. Dagens absoluta höjdpunkt är att jag ska krypa in i verkstan och tillverka hängsmycken och förhoppningsvis skicka iväg lite för steninfattning.

Gårdagens träning känns i armarna idag, vem hade kunnat tro att piska med rep skulle vara så jobbigt?! ;)



Gymet har fått hem en sånhär och igår testade jag för andra gången. Nu har nästan alla tillbehör kommit och som sagt, dom dära repen var inte och leka med!!!
Får fortfarande sparka mig i röven för att verkligen ta mig till gymet men jag hoppas att jag kan komma över tröskeln och verkligen fortsätta..... Det är mer än välbehövligt....

Iaf, ni missade inte att jag länkade till tävlingen överst va??? Annars länkar jag HÄR oxå :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar