onsdag 2 oktober 2013

Allt känns så mycket bättre!

Igårkväll när jag kom hem så var jag verkligen helt slutkörd men jag somnade med ett leende på läpparna. Jag var helst färdig efter en hel dag i verkstan!! Som jag längtat!!


Det var så otroligt skönt att sitta i verkstan, känna mig lite stel i ryggen efter att inte riktigt få till rätt arbetsställning, ha kramp i fingrarna och filmärken i naglarna! Allt sånt jag absolut inte tycker om egentligen men som hör till verkstan.
Första beställningen på bröst blev klar, vilket passade bra nu när det är oktober och Rosa Bandet-månad igen!

Ett silverkors blev slipat och polerat och tillsammans med en vitguldsring försvann det iväg till min eminenta fattare.

Små, små tunnlar, 4mm, blev tillverkade i silver till hjärtat.

En julklappsbeställning blev påbörjad och räknas vara klar relativt snart! :)

Helt enkelt så hade jag en kanonbra dag! ❤️

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar