tisdag 8 oktober 2013

Träningsvärken från helvetet!!

Idag har jag så enorm jävla ont i triceps, skuldror, axlar och rygg. Största problemet är att orka dra upp byxorna efter toa-besök...
Anledningen heter hemmaträning med Tapout XT.

Jag blev helt såld på TV-shop och kände genast köpbegär. Dock har jag faktiskt inte betalt en enda krona....

Har klarat av första veckan och med risk att jinxa allt nu, jag känner mig vråkduktig!!
Idag var det vila på schemat, en vila jag först tänkte hoppa över eftersom vi ska spendera hela helgen i Danmark och därför blir det ingen träning på lördag.
Men efter att knappt orkat ta mig upp ur sängen idag så insåg jag ganska snabbt att det fick bli vila iaf!!

Dagen har återigen fått spenderats i verkstan, äntligen känner jag att jag mår bra och alla pusselbitar faller sakta på plats och jag känner att stenarna ramlar bort från mig! :)

Idag tog jag tag i en beställning jag fick innan jag flyttade hem och öppnade egen verkstad. Beställningen har legat och skräpat, kunden har inte heller ansträngt sig speciellt för att få sitt smycke men idag så jäklar i den blev det både tillverkat, slipat och polerat. Det som återstår är fattning av 6 diamanter och en faktura till kunden :)

Imorgon blir det jobb som assistent och förhoppningsvis blir almanackan klar!
Hepp!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar