torsdag 3 oktober 2013

Laxgratäng och lite bajs....

Jag säger ju allt som oftast att jag inte lagar mat. Men sen har vi ju den här biten med att jag jobbar hos en handikappad som inte kan laga mat. Så då är ju jag tvingad att laga mat.
H*n älskar min matlagning och det är ju väldigt skoj att höra. Dock inte så skoj att jag vill laga mat varje dag, nejnej det är mannens lott här i livet!

Men igår, då jäklar i min låda, då överraskade jag tom mig själv!!! Laxgratäng med saffransås, asså maaaj gaaaad vad gott det blev!!! Vi åt så vi höll på att storkna!!!!
Kan villigt erkänna att jag klappade mig själv på axeln fleeeera gången och tackade Hemmets Journal för att dom placerade just denna maträtt på framsidan och fick mig på fall!




Sen har vi det här med bajs..... Jag säljer väldigt dyrt sådant till min bror tydligen. Måste vara grymt exklusivt!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar