söndag 6 oktober 2013

Vid denna tiden om söndagar så ligger jag i sängen!

Helgens jobb är över, fick jobba lördag till söndag denna helgen. Med ett nytt schema på ingång så var det faktiskt bra att få prova på en lördag :) Jag har tidigare bara jobbar fre-lör el sön-mån så det var intressant att se våra lördagsrutiner :)

Ligger nu i sängen med mannen och tvn, låt oss blicka tillbaka på min vecka:
Måndag-dog ihjäl mig av väntetid på sjukhuset, men hittade nödkola!


Tisdag-äntligen fick jag jobbat i verkstan igen!


Onsdag-jobbade och lagade världens godaste fiskgratäng


Torsdag-sjukhusbesök igen! Nästa gång blir 14/10....


Fredag-verkstadsdax igen!!!


Hämtade ut paket....


....med glasbubblehalsband från Karins konstgrepp!!!!!!!!


Stal inte riktigt för jag fick mammas kokbok....


.....för vi skulle göra fläskpannkaka.


Lördag och söndag-varit på utflykt med min brukare för att införskaffa attiraljer till mitt pyssel som ska bli en almanacka till h*n


Å nu som sagt är jag sängliggandes! God natt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar