måndag 11 november 2013

Barnvakt, dop/bröllop, Danmark och skänka pengar!

Sammanfattade nog hela helgen i dagens överskrift:

Barnvakt fredag till lördag:









Blev inga bilder från dop/bröllopet eftersom jag fick hålla en liten huligan som tyckte man kunde riva ut lite sidor ur psalmboken! Men underbara lilla Anna sa ja och är nu fru Johannesson istället för fröken Johansson och lilla Hilda blev döpt :)

Sen hämtades lilleman och jag och laaav åkte till Danmark:





Danni blev galet glad och överraskad att vi dök upp på hans fest. Tydligen var där lite kändisar oxå, någon från en dokusåpavärld som Mac kände igen, någon sångerska, en känd svindlare och massa annat folk. Blev alldeles för mycket champagne så jag gjorde precis som vanligt att jag fick kräka en sväng på natten MEN jag sov iaf i sängen och inte på badrumsgolvet ;)

Sen det sista, även jag har skänkt lite pengar till dom drabbade i Filippinerna:



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar