onsdag 13 november 2013

En smula förvirrad?

Veckan har inletts i ett himla tempo, möte i måndags på fm sen hade jag lovat bort mig till mammas jobb från lunch och framåt. Igår blev det en heldag på bageriet och vid 16:20 var det dax för tandläkarbesök. Där visade sig i princip allt vara bra (på ett ställe var där början till hål...) plus att jag tydligen hade 600kr rabatt för det var så längesen sist. Topp!!

Idag ska det minsann storhandlas, vi ska hålla födelsedagskalas på jobbet på lördag och jag har fixat alldeles nybakade bottnar till smörgåstårtor :)

Fixade en lista på allt som ska inhandlas nu på morgonen, fixar till mig och ställer mig för att vänta på tåget. Först då inser jag att jag är en timme före i planeringen!!!! Men nu hinner jag minsann en kopp kaffe och säga mer än hej innan jag och brukarens bil åker till Maxi 😜


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar