onsdag 20 november 2013

Köpa nya kläder? Nääää!




Första julen ihop, man är spänd, känner inte riktigt varandra efter 4 månader men ändå vill man ge hela världen i julklapp. Speciellt jag för jag älskar att få paket :)

Denna julen hade jag galet mycket pengar, hade jobbat som en idiot och kände för att verkligen bara bränna dom på min nya kärlek.

Jag köpte 2 galet dyra tröjor till honom, dock hade jag inte en aning om hans hårda kriterier...

*Inget v-ringat
*Får absolut inte vara minsta lilla för kort i ärmarna
*Får inte sitta alltför tight

Jag misslyckades lite.... Koftan är för tight i ärmarna och den är sticksig. Den andra grå tröjan är oxå för kort i ärmarna....

Men vad fan gör det? 2 år senare är det ju jag som använder tröjorna och jag slipper framförallt frysa :) Så en styck stickad Iceman-kofta med dubbla dragkedjor och luva, nu är du min ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar