onsdag 27 november 2013

Kostsamma misstag.

Alla gör vi misstag, en del mer kostsamma än andra. Nu pratar jag inte bara om "penga"-misstag utan även känslomässiga. Men just idag har jag uppdagat ett kostsamt rent pengamässigt.... Ett klantigt misstag från mig OCH kunden men mest från mig kanske så jag tar på mig den dyra biten. Sånt som händer och jag kan inte göra något åt det. Jag har iaf lärt mig att svarta diamanter INTE tål värme!!!

Annars har det kelats med nya filar, beställts nytt material, skickat julklappar och tillverkat födelsedagspresenter :)

Kunderna kikar inte in här så här kan jag visa lite :)




Ring i silver, piskad yta med en bland bricka där "älskad" är stämplad och sedan oxiderad, 1300kr


Hängsmycke i silver men A och a stämplat och oxiderat. Ca 20mm*20mm, 350kr

Imorgon ska här letas efter en gaffel i silver som ska bli en ring, det ska tillverkas en ny dubbelring där det ska i stenar i regnbågens färger och det ska tillverkas ett par fjärils-örhänge!

Underbart att hämta andan i verkstan igen! ❤️

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar