fredag 1 november 2013

Berg-o-dal-banan hos denna damen!

Vissa dagar vill jag verkligen bara gräva ner mig. Men med pepp och push från mina älskade så ska jag nog ta mig upp!

Jobbet: mjaaa en del backstabbing finns där, tårar och ångest MEN det ska få rinna av som vatten på en gås!

Företaget: ligger lite lågt, kanske inte så konstigt eftersom jag inte marknadsför mig speciellt mycket. Andra jobbet "stjäl" en del tid men det jag har beställt hinner jag med. Och det är ju faktiskt det viktigaste :) Jag har mina små planer och dom ska förverkligas en vacker dag!

Familjen: ja här finns massor att skriva men jag väljer att inte göra det, inte än iaf....

Vänner: har haft dejt med Kim i Malmö vilket var flera år sedan. Har pratat långa stunder med Frida i Varberg och jag känner hur galet mycket jag saknar henne. Brevet till Alv ska strax påbörjas och på måndag väntar en ny healing med Sonja ❤️

Kärlek: finns här galet mycket av och det gör mig glad och lycklig för varje dag!!! ❤️❤️❤️

Hemmet: finns många ordspråk som förespråkar att man inte ska städa ihjäl sig men detta hemmet hade inte mått dåligt av lite städning. Bokhyllan är dammig och mattan borde dammsugas.... Å just ja, jag måste kolla upp tvättid idag!!!

Patricia: totalt i obalans med ALLT!! Träningen är åt helvete, matvanorna är åt helvete! Hela världen är emot mig men jag finns..... Och NU är det dax att kravla sig upp igen ur askan.

Så, frukost och kaffe är intaget, nu blir det att förbereda sig för en jobbhelg och försöka få fason på både mig och hemmet!
Trevlig helg till er alla!
Hepp!!





4 kommentarer:

  1. Älskar dig supermegaduper!!! 😍❤️💋

    SvaraRadera
  2. Kämpar också på med maten och träningen, har ingen karaktär. Hur går det med din tillverkning av smycken?

    SvaraRadera
    Svar
    1. Åååå skickar lite kämparglöd till dig!!

      Jodå, jag har lite beställningar så lite smyckestillverkning blir det! Har varit superdålig på att uppdatera bilderna på bloggen kom jag på nu, lägger upp nästan allt på instagram. Men det får bli skärpning här :)

      Radera