torsdag 2 januari 2014

Nr 2: Om jag blev tvingad (under pistolhot) att tatuera in ett citat från en låttext i svanken…

Åååå maaaaaj gaaaad, detta är ju jättesvårt!
Nu har ju jag förvisso redan en tatuering i svanken, el ja ett helt gäng stjärnor som går runt ryggen och fram på magen så jag får ju i så fall göra ett litet tillägg med en text.

Först tänkte jag vad som helst med Håkan Hellström iom att det skulle vara under pistolhot men sen kom jag på att naaaj, inte ens då skulle jag sätta något på min kropp som förknippas med honom. För jag är definitivt äntä imponerad av honom!!

Så ja, jag kanske hade valt "Here comes the story of the Hurricane" från Hurricane av Bob Dylan. Fast jag hade nog kunnat tatuera in det ändå utan pistolhot, faktisk :)



2 kommentarer:

  1. Haha! Nej ska det va Håkan Hellström måste det vara minst hot av två pistoler samt ett om att tvingas äta bajs. Då kanske...

    SvaraRadera