söndag 26 januari 2014

Nr 22-23-24-25-26

Åååååå har helt enkelt inte tagit mig tid till detta men nu minsann:

Nr 22: Kolla! Här är en favoritbok från min bokhylla.




Oki, jag valde 2 mest pga jag vet inte riktigt vart nr 3 är!
Nora Roberts är fantastisk med sina mysiga romaner. Just dessa "Pärlor från månen", "Havets safirer" och "Solens diamanter" handlar om syskonen Gallagher på Irland. Dom är fristående så man måste inte läsa alla 3 men dom är väldigt söta så jag fastnade såklart. Kärlek, trolldom och Irland: helt underbart helt enkelt!

Nr 23: Hepp! Dagens musiktips.

Seether!! Asså helt fantastiska Seether! Lyssna, njut och framförallt ÄLSKA "Tonight"!!!!

http://youtu.be/sCzdecygpmg

Nr 24: En grej jag borde ta tag i.

Min träning! Och mitt företag!!

Träningen har jag kickat igång lite med 2-3 pass per vecka, fick är jag fortfarande väldigt snabb med att avboka för minsta lilla! Så skärpning på mig!!

Företaget, jo bokföring och allt inför årsbokslutet är kirrat så nu ska jag bara ta tag i mina beställningar.... Jobbet stjäl alldeles för mycket tid från mig... :)

Nr 25: Kolla! Här är en bild från mitt kök.




Nyligen städat, min(!) matlagning på spisen och nepp, jag har inte orkar ta ner mina julgardiner! Det snöar ju ute nu?!

Nr 26: Den bästa frukosten är ju som vi alla vet...

....fruktsmootie!! Sjukt gott om jag får säga det själv och även om jag inte orkat göra en på länge så är jag grymt nöjd med min nya julklapp som hjälper mig


Litta turkisk yoghurt, frusna hallon, banan, kiwi, apelsinjuice och liiiiite ingefära sen jäklar i den kan man sparka igång dagen!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar