onsdag 1 januari 2014

Vi inleder med feber

Redan igår smög sig febern på. Smärta i hela kroppen och halsen blev mer och mer tjock. Vid tolvslaget andades jag ut ett "äntligen", alla kramades, drack champagne och kikade på raketerna. Sen smög jag mig snabbt upp på rummet, kastade på mig pyjamasen och kröp ner i sängen.

Vaknade vid 9-tiden, 2 panodil slank ner och en snabb kopp te. Sen kom smärtan åter igen och jag kröp ner i sängen på nytt.

Vaknade igen vid 13-tiden, något piggare och 2 nya panodil intogs.

Är fortfarande vaken och för en liten stud. sedan blev det både byte från pyjamas till vanliga kläder och nytt nagellack på. Känner mig fortfarande långt ifrån ok men det är inte bara febern som hjäper till med det.

I väntan på kvällsmat, som idag blir smörgåstårta eftersom vi bara åt en igår, blev det lite snacks i vanlig ordning


Nu får gärna allt det positiva för 2014 börja, för även om man säger att det som inte dödar det härdar så börjar jag bli trött på att vara ledsen och nedstämd. Jag vill verkligen bara att 2014 ska bli ett bra år och det jag kan styra själv ska jag försöka göra bra men sen allt det andra, ja det kan inte gå mer än åt helvete men snälla, bara låt allt funka detta året! ❤️

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar