tisdag 11 mars 2014

Det gör lite ont i hjärtat...

Just när allt verkar så underbart så kommer det ändå in lite smärta i hjärtat....

Håller alla tummar och tår jag kan att detta snart är över!

Idag innan jobbet slutade bytte jag från naturvita till färgglada och lite tunnare strumpbyxor. Ett måste när solen strålar underbart. Sen blev det en sväng till Ikea för att köpa det sista tyget jag behöver. Efter en snabb koll på klockan så valde jag att hoppa över fyndet och ta Snålskjutesen (gratisbussen från Ikea ner till stationen!) och ta nästa tåg hem. Även om Ikea är skoj så känns det bäst att komma hem nu igen....

Dagens plus blir absolut:
*solen!
*promenad i fint väder!
*gratis buss från Ikea
*Krösatåg som ger lite fler valmöjligheter att åka hem!

Ska försöka städa undan balkongen så jag kan dricka kaffe där ute och i em åker vi iväg och kollar, ev köper färg till lilla möbeln :)




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar