onsdag 12 mars 2014

Fantastiska färg!!!

Skulle vilja ge alla en liten titt på vilken fantastiskt ljuvlig färg jag hittat att måla trädgårdsmöbeln i. Men det tänker jag inte göra :)

Det var tänkt lila men det blev ganska långt ifrån det. Så nu längtar jag efter att få skrapa bort all gammal och ful färg, slipa till allt som sticker ut och byta ut trasiga brädor.

Allt detta måste vänta tills den är heeeeeelt torr, den har stått ute i vinter och många vintrar innan dess och vi ska ju få ett litet bakslag med ev snö i helgen. Men jag kan vänta, väntan verkar vara min bästa vän och lott i livet för tillfället....

Jag fick iaf sytt till mina dynor igår, med tyg för 300kr blev dynorna som nya. Betydligt bättre än att lägga 200-300kr/st på nya dynor :)








Inga kommentarer:

Skicka en kommentar