lördag 29 mars 2014

Sicken fredag!

Började med frukost tillsammans med mamma innan hon skulle placera rumpan hos frisören precis bredvid min trapp!

Medans hon var där passade jag på att panta burkar/flaskor, tack hjärtat att du druckit öl som gav 100kr i pant :)

Sen började jag skrapa lite färg från bänken som ska piggas upp och därmed även pigga upp min balkong












Nu ska det bytas några brädor sen slipas och sen äntligen målas!!! :)

Efter allt var klart med färg och klipp så tittade mamma uppom. Visst blev hon fantastiskt fin???!!!









Sen stod jag här i valet och kvalet om jag skulle ut el inte. Efter samtal med sambon om att han inte visste när han skulle komma hem så beslöt jag mig för att ta en runda ute.

Lite intervall med löpning/rask promenad betades av och träningsvärken från igår lär vara ännu värre imorn!



Men jag gjorde det iaf :) Å sen minsann har jag valt att vara med i Fitness Fighten i april, månaden då nästan hela familjen, inkl jag, fyller år men det finns fanimej ingen bra tid att träna/gå ner i vikt! Så på tisdag kör jag igång, ser framemot att gå ner dom kilona medicinerna har lagt på åt mig och har vi en jäkla tur kanske jag kan vinna 2500€ :)

Hepp!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar