torsdag 27 mars 2014

Jag är verkligen sjukt dålig på att prioritera!!!

Morgonen var tänkt att bli tidig i verkstan innan optikerbesök, så blev det ikke.... *Var för trött*

Jag skulle gjort vid mig och hunnit städa lite i mitt hem innan jag åkte, så blev det ikke.... *Jag började rensa i mina pärmar, behöver kanske inte spara arbetsintyg från mitt sommarjobb 2001*

Igår efter jobbet skulle jag gått till gymmet, så blev det ikke.... *Jag var sjukt trött efter sovit i 30min intervaller på jobbet*

Jag är så sjukt dålig på att prioritera min tid rätt, det slutar med att jag har degat ihop i soffan och alla uppgifter runt mig finns kvar. Sen blir jag arg och ledsen på mig själv och lovar att skärpa mig. Har jag tur lyckas jag skärpa mig....2-3 dagar sen är jag tillbaka i samma rutiner igen. Detta är något jag verkligen HATAR med mig själv!

Vi får väl se hur länge jag kan vara en duktig flicka denna gången....



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar