onsdag 5 mars 2014

Gissa bajset?!

Det är fantastiskt att ha min fröken M på besök för det ger alltid många goda skratt. Igår fick jag höra talas om något som både gav skratt och fick mig att kräkas lite i munnen.
Hon ska på baby shower och dom som försöker styra upp detta nu tänker ha en lek som heter "gissa bajset" Det är ganska lätt att räkna ut vad leken kommer att gå ut på men jag tyckte faktiskt detta var väldig äckligt. "Nu när du snart ska föda ditt första barn så tänkte vi ha en liten lek om bajs" ALLA vet att det kommer finnas bajs i blöjorna, bajset kommer ha olika lukt, färg och konsistens. Måste man verkligen bygga en lek kring detta??!!

JAG tyckte iaf detta var jätteäckligt och kommer aldrig ställa upp på en sådan lek om jag har el ska på baby shower!! Örk!


Dagens braiga: Panikartat har jag valt att åka om Kristianstad hem från Knislinge då man har minst 8 min väntetid istället för 1(!) min i Broby. Men idag insåg jag att det var 20,80kr dyrare att göra så, så idag tänkte jag testa att ha lite panik. Dock lugnade busschauffören mig lite genom att tipsa om att hoppa av en hållplats tidigare, bussen mot Hässleholm passerar ändå där :)
Så på hemvägen sparade jag minsann 20,80kr och hade 3(!) min tillgodo innan bussen hem hämtade upp mig!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar