torsdag 13 november 2008

Då va de min tur

Ja nu har ja oxå fallit dit.
Tidigare har ja ju bara amatörbloggat på en hemsida men nu är de nog dax att ta tag i mitt liv å börja blogga på allvar. Likasåbra.

Ibland har man bara små detaljer i livet som kanske blir bättre å klarare om man bara skriver lite, KANSKE
Hedi sa att ja skulle göra ett försök för bra längesen å ja, ja är lite seg å orkar inte alltid ta tag i saker...
Som tex idag skulle ja sytt mina gardiner till vardagsrummet... men de blev en film å popcorn istället. Hade behövt Hulda till att poppa min corn för ja lyckas alltid bränna dom....

Känns som att ja får ta gardinerna imorron, tror inte grannarna blir glada om ja börjar sy nu. Å ja vet att ja kommer sitta med de till de är klart å då är klockan massor å ja ska ju jobba imorn. Så ja de får bli en gardinsydag imorn helt enkelt.

Skulle kunna sitta här å skriva hela kvällen nu känner ja... Farligt de där!

Men ja avslutar nu för säkerhetsskull =)

6 kommentarer:

  1. Hejsan Patricia! Detta har jag väntat på och säkert många med mig... Nu ser jag fram emot att få läsa om allt på denna blogg!

    Lycka till

    //Farbror Mange

    SvaraRadera
  2. Hejsan Gumman!

    Sitter i soffan här i Västerås och myser *ler.
    Vi får ta och planera in en dag som vi kan träffas och uppdatera oss om allt skvaller.
    Jag tänker minsann ringa imorgon och kolla så att du iallafall har börjat att sy dina gardiner *skrattar!

    PussÅKram vännen!!

    SvaraRadera
  3. if i could, i would come and pop them for ya!

    SvaraRadera
  4. Tack farbror Magnus =)

    Klart vi får planera in en skvallerdag Sandra =) Vi har ju massor att uppdatera nu ju =D
    Pussåkram

    I know Hulding, I know....

    SvaraRadera
  5. kl är nu 22.38 den fjortonde november och din blog ser likadan ut som den gjorde igår. Vad händer?

    SvaraRadera
  6. Ja har sytt gardiner hjärtat =) Men nu ska de skrivas lite =)

    SvaraRadera