lördag 29 november 2008

Köttbullar =)

Ja kvällen igår va riktigt bra. Julbordet va helt ok men ja saknade köttbullarna å julskinkan. Hann inte smaka de varma igår för ja hade för mycke alkohol i kroppen för att orka äta mer.
Efter maten va de en massa prat å sen ringdes de till folk som begav sig ner på stan å mötte upp oss på krogen =) Tråkiga med Varberg är dock att de inte finns nåt ställe med så bra dansgolv.... Men de funkade ju ändå =)
Sen fick de bli efterfest hos mig för vi tyckte de lockade mer än att stanna på krogen å slösa massa pengar.
Glenneli gick å dog direkt men ja, Alf, bror, Louise, Jörgen å Susanne satt uppe ett tag till =) Lilla Louise lyckades med sitt uppdrag hahahaha hon blev superfull =) Å va såååå söt!!! =)

Mådde inte helt 100 imorse när vi vaknade, lyckades få i mig frulle men va inte jättesugen på de.... Senn fick ja gå å dö en stund bara för att få känna mig piggare. Efter en dusch kände ja mig även fräschare å som en ny människa =)

Till middag blev de mina köttbullar som ja saknade igår =)

Ikväll har Hedi fest.... Hade velat va där men nu när bror har flyttat upp så kunde ju inte ja bara köra ner där å lämna han här.... Så dom får klara sig utan mig....

Nu: dax för samtal med Hulda!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar