måndag 17 november 2008

Neo såld...å killen la in en stöt.....

Japp precis så är de.... Ja har sålt min gamla bil å de har ringt sjukt mycke folk på den. De trodde ja aldrig. Å ja hade inte ens annonsen ute en hel dag! Alla verkar vilja ha en gammal 740 =)
Killen som köpte den ringde redan igår å sa att han skulle köpa den utan att se den. Han frågade mig om ja skulle bli lessen om bilen gick sönder massor el om den dog. Mitt svar blev att om den dog ville ja gärna ha en nrplåt tillbax. För de är verkligen ett coolt namn på en bil, NEO =)

När han är på väg hem med bilen messar han å meddelar att bakaxeln är helt kass.... Hade ja faktiskt inte en aning om! Kändes lite halvkasst å ja va helt säker på att han ville ha pengarna tillbaka å ja skulle få en helkass Neo igen.... Men han insåg att han haft otur å att bilen inte va värd mer än de han gav för den. Han frågade när han ska komma å lämna plåten för de blir nog fortare än vi bägge hade trott. Som lite plåster på såren tyckte han ja skulle bjuda på kaffe å de kan ja väl göra. De är ju inte för mycke begärt. Sen kom frågan om ja hade pojkvän..... Han ville försäkra sig om att de va säkert att komma å dricka kaffe =) Å sen kom frågan om hur gammal ja är... Å ett avslutande mess med pussen!!!!!! Jösses!!! Lilla pryda ja blev ju jättegenerad å visste knappt var ja skulle ta vägen......

Så nu återstår de å se om ja får en reg.plåt å han en kaffe... =)

5 kommentarer:

  1. Du pryd!!!!!!!!!! HAHAHAHAHA

    SvaraRadera
  2. Ok pattsy. Ålder, ålder den spelar roll.....

    SvaraRadera
  3. Uffe!!
    HA HA HA, jag vet inte om jag vågar hålla med...

    Hulda!!
    Tyvärr måste jag påpeka ett fel i din kommentar, ålder är bara en siffra :-), tro mig, jag vet...

    //Gissa vem

    SvaraRadera
  4. om vadjag har hört berättas, så jo i det här fallet spelar det in.

    mvh hulda

    SvaraRadera
  5. Hulda! Jag har också hört och det kvittar tror jag, Dytt är en pryd flicka sägs det och jag håller med, :-)(finnsdetingen:jaghållerfingrarnaikorssmiley?)! Så länge han inte är under 15 så kvittar det!
    Det har jag hört i alla fall.

    //Gissa vem igen

    SvaraRadera