söndag 16 november 2008

När blir man vuxen?

När folk säger att man är de? När man har rätt ålder? Ja vet faktiskt inte. Ja känner mig nog lite vuxen ibland men väldigt ofta känner ja mig nog mest mittemellan. Varkens vuxen el som ett barn. Men ja är tillräckligt gammal för att kunna finnas där om någon yngre behöver mig som stöttepelare..... Å tyvärr är ja tillräckligt gammal för att behöva stå för konsekvenserna av mitt handlande....

Gårdagenskväll bestod av massor av film, popcorn å samtal från en något onykter pappa =) Du är för söt pappsen =)

Idag va det återigen dax för träning å äntligen har ja tagit tag i mitt liv å plockat ur stereon ur min gamla bil =) Med lite hjälp å sällskap av Susanne så fixade vi de på nolltid. De va ju betydligt enklare än va ja någonsin trott =) Så pappa, om tre veckor kommer ja hem med stereo å högtalare till dig =)

Dagens middag bestod av tacos med sjukt mycke tzatziki. Så just nu hade ja nog kunnat döda med min vitlöksandedräkt..... Kan man dö av att någon andas på en??????????????

Ska börja skissa på lite beställningsjobb nu =)

1 kommentar:

  1. Förhoppningsvis blir man ALDRIG vuxen, det vill inte jag bli i alla fall...

    //Musjägarn

    SvaraRadera