onsdag 30 mars 2011

Åååååå

Ååååå ja har ju fått en award!



De går ut på att ja ska skriva 8 saker om mig själv å sen skicka vidare till 8 personer. Lilla http://susieqsliv.blogg.se/ har skickat till mig så ja, här kommer de:



* Jag har en stor dröm om att en dag ha eget företag å tillverka dom snyggaste smycken man bara kan bära!



* Jag försöker hålla "ihop" min familj å skulle lätt kunna fira varenda födelsedag i hela släkten å helst samla ALLA ALLTID =)



* Jag är långsint å blir jag arg, då blir jag arg!



* Jag älskade matte, kemi å fysik på högstadiet å funderar på att läsa vidare inom dessa ämnen...



* Jag ska köpa mig en flygel såfort jag har hus å ska lära mig att spela igen på nytt...



* Jag saknar mina vänner i Varberg å just för tillfället finns det tankar på att i framtiden kanske flytta upp igen.



* Jag saknar min främsta förebild, min storebror Rille på Sick Boys Tattoo! Är även sjukligt stolt över honom!!!



* Har insett att jag har blivit mer å mer sportintresserad och skulle lätt kunna ligga framför tv:n en hel dag å kolla fotboll, hockey å massa annat =)



Så de va mina 8 saker =) Nu tycker ja att dessa personer ska göra samma som jag:









1 kommentar:

  1. sv: Nja konserten var väl inte den bästa jag har varit med om men det var kul att ha sett dom=)

    SvaraRadera