torsdag 10 mars 2011

Vad hände??

Tycker nästan allt är lite pinsamt HV.... Vad hände?? Ni kan ju inte tackla av nu!!! Speciellt inte mot AIK.... Jaja, vi tar snart nya tag!!


Vädret är emmot mig idag. El ja ja kanske är lite allergisk mot regn. Vill inte ut å springa när de är sånt väder.... Ja är lite känslig. Ska ju springa på stan imorn efter ja varit på sjukhuset så ja kommer ut å rör mig iaf =) Ska göra ett tappert försök att lämna in min telefon så får vi se va som händer med den... Ska ha allt synkat å klart ikväll så ja inte mister massa viktiga saker....


Huvet är lite tungt, 511 tankar som flyger runt. Försöker rensa men finner mig själv sittandes hjärndöd istället. Ja tar inte för mig, ja bara sitter... Detta ska de definitivt bli ändring på! Ja har för bövelen planer som måste fixas å gås igenom. Ingen kan stoppa mig nu, så är de bara!! Kanske dax att ta hjälp av lite folk så ja vet vart ja ska vända mig el vem man ska kontakta...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar