onsdag 2 mars 2011

Klapp på axeln va de här!

Va fruktansvärt trött igår så de blev sängen tidigt för min del...

Har börjat så smått att jobba till 19,30 å de kändes i hela kroppen. Men de går finfint å ja gillar de =)

Har varit så duktig att ja va ute 3ggr förra veckan å sprang el promenerade å även denna veckan är tanken att de ska bli 3ggr. Har ju redan 2 avklarade så de är bara imorn kvar =) Har laddat hem en ny app till telefonen som ja provade idag. La till en bra spellista å sen begav ja mig ut å startade appen...

En röst meddelar mig var 5:e min hur långt ja gått/sprungit å hur lång tid de tar att gå/springa 1km. Å man kan även få se en fin liten karta över var man varit =) Idag blev de 4,5km på 42min Passade även på att väga mig när ja kom hem å de ska bort ca 5kg iaf. Ja har satt mina små mål å vi får se va som händer i slutänden =)


På fredag lutar de iaf åt Fjärås å en ny bil till mig =) WIIE!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar