torsdag 24 mars 2011

Iphone är hemma!!!

Ååååå fick ett sånt fint mess igår, "du kan hämta din Iphone, den är lagad"

KASTADE mig i blen såklart å hämtade den =) Sen lekte ja med den hela kvällen. Va nästan på väg att bli lite "sjuk" å stanna hemma från jobbet för att leka med feletonen men ja har ett samvete så så blev inte fallet =)


Har varit inne i stan nu på morronen å fikat med Monique. Va ju "bara" 10år sen sist!! Vi hade en del att ta igen men vi blev inte helt färdiga så de får bli fika fler gånger!

Blåser satan idag! Har knappt sovit inatt, avskyr blåst efter den däringa fina lilla stormen som kallas Gudrun.....
Å hade de inte blåst så hade ja nog tagit mig ut en runda påm en promenix å fotat massa med min Iphone. för ja har ju väldens häftigaste kamera i min Iphone. (ja ljög om promenaden men inte om kameran ;))

Nehe, nu kanske ja ska ta tag i mitt liv!

4 kommentarer:

  1. iPhone är finfina grejer :)

    SvaraRadera
  2. Vill aldrig mer vara utan den!!! 1½v tog nästan knäcken på mig!!

    =)

    SvaraRadera
  3. Konstigt hur ett helt liv får plats i en sådan liten mackapär :)

    SvaraRadera
  4. Dagens teknik, något vi aldrig blir riktigt kloka på =)

    SvaraRadera