torsdag 17 mars 2011

Gummiboll!!!!

Just nu känner ja mig som en gummiboll! El ja alla mina tankar är som små gummibollar som studsar för fulla muggar i mitt huvud å är helt galna!!!

Har tydligen sovit som en liten gris inatt för ja vaknade av larmet för första gången på ja-vet-inte.

Igår kom ja iaf på de!!!! Fuck yeah! Men ja tänker inte berätta, inte nåt!! Inte förrän allt är klart å sådär. Då kaaaaanske ja kan avslöja liiiiite =)


Å hittade en ny blogg idag! Som ja bara råkade snubbla in på.... Å ja är kär! Vilken tjej!! Behåller henne för mig själv för säkerthetsskull!! =)

2 kommentarer:

  1. Har du planerat in en verkstad och allt sådant eller?

    SvaraRadera
  2. De finns nog bara en som kan fatta alla mina konstiga små grejer som får mig att studsa upp å ner å de är bannemig DU Alfie =)
    Ja har MASSOR på G nu om man säger så!
    Köss påre

    SvaraRadera