söndag 25 januari 2015

Aaaaaa ledig betyder nog upptagen!!

Shit pommes vad jag känner mig uppbokad! Så trots att jag är ledig så är jag sjukt oledig! El ja, jag är ju ledig från jobbet men ändå!

I torsdags körde jag och spenderade dagen hos pappa. Fick träffa hans sjukgymnast, en riktigt bra kille. Så pappa ska nog kunna kämpa sig tillbaka på benen igen :)

Efter det var det äntligen dax att träna nere på CWC igen. Först scanning som inte alls kändes bra och sen ett rejält pass. Kändes skönt efteråt och det var helt ok att varva ner med barhäng ;)

I fredags var jag äntligen och lämnade in en hoodie och ett par jeans som behöver nya dragkedjor innan jag åkte och fixa lite med firman. Hem igen och hämta Mac för att sen avsluta kvällen med middag hos mamma och hemligt besök från Holland :)

Igår fixade vi så vi fick en ny tv i sovrummet, sen sa vi hejdå till holländarna efter dom besökt pappa och sen tog vi det piano resten av kvällen. Skönt att bara ha en hemmakväll :)

Idag började jag med träning igen på CWC, sen åkte vi med sväronen för att träffa pappa och nu tänker jag spendera resten av kvällen med näsan i en bok :)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar