torsdag 1 januari 2015

Nyårsafton 2014

Vi firade nyår precis så som planerat, lugnt och mysigt, bara vi 2!

Jag inledde dagen men träning på CWC, signade upp mig som distributör för Herbalife :)  
Väl hemma fixade vi så våra nya hyllor kom på plats 

Efter allt detta slappades det lite innan middagsförberedelserna. 

Förrätt: Krustader fyllda med svampstuvning 


Varmrätt: Pulled beef med rotfruktsbearnaise och BBQ-sås

(Close enough ;) )

Recept hämtat ifrån Macs julklapp från mina päron :)


Efterrätt: vaniljglass med hallon


Vi kollade hockeyn och småkronorna gjorde bra ifrån sig mot Schweiz sen somnade vi i varsen soffa när USA mötte Kanada. 
23:45 ringde klockan för att väcka oss, 00:00 stod vi på balkongen och kollade på lite fyrverkerier sen gick vi in och la oss i sängen. 

Lugnt, stilla och mysigt, precis så som vi önskade fira nyår. 



Nu är det nya tag, nytt år och förhoppningsvis mer glädje på alla plan än dom senare 2 åren!

❤️❤️❤️



6 kommentarer:

  1. God fortsättning på er!
    Jag Ä L S K A R krustader! Givetvis såg det andra också gott ut men krustader, mm mm mm. =D

    SvaraRadera
    Svar
    1. Mmmm krustader är nog en ny favorit här :)

      Radera
  2. Fan vad du är grym med din träning. Och -12 är ju bara WOW!!!!! Herbalife bars är så jävla gott! Så säg till när du börjar sälja så kommer jag förbi när jag är i krokarna.

    Puss

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag säljer redan nu darling så bara säg till vad du vill beställa så tar jag hem det :)
      Puss

      Radera
  3. Jeaj! 😃 kommer inte ihåg vad dom hette som jag tyckte bäst om. Kan man kolla nätet?

    SvaraRadera
    Svar
    1. Vet faktiskt inte. Men smakerna är choklad-hasselnöt, karamell-mandel el citron på barsen :)

      Radera