söndag 18 januari 2015

Trevligt

För snart två år sen fick jag en våg i födelsedagspresent av mina älskade päron. Den visar vikt, muskelprocent, fettprocent och vattenprocent i kroppen. Nu har den talat om för mig tillräckligt länge att jag är "overfat" och idag ÄNTLIGEN stod där "healty" 
Nu kan ju jag tycka att hoppet är stort från "overfat" till "healty" men det tycker tydligen inte min våg. Men i vilket fall som helst så var det ju himskanes trevligt att den var vänlig idag :)

Vi fortsätter köra på och imorgon behöver jag inte vara fullt lika försiktig när "jag leker Jane Fonda" (citat från min käre man) tidigt på morgonen. 

❤️


2 kommentarer:

  1. Åh. Jag vill me ha en sån våg ju. Undra vad dom ligger på. Tycker ju dock att det där overfat inte är så snällt ;) och det hade jag nog också fått stå ut med. Haha. Inga muskler här inte

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag vet faktiskt inte ens vart den är köpt så jag kan inte hjälpa dig där :)

      Radera