onsdag 7 januari 2015

Rutiner och check!

Vardag igen, jullovet är över även här. 

Mac var uppe vid 5 som vanligt och åkte strax innan 6. Jag gick upp och fixade det sista till mina matlådor och har planerat dagens händelser. 

Idag börjar nästa utmaning, invägningen gjorde jag igår, fystesterna är ikväll och nu är det stenhårt in i kaklet i 7v som gäller. Strikt kostschema, planerad träning och ett jävla pannben. Så oron som maler i magen är bara att slå bort, jag kan inte göra något härifrån ändå. 

Som pricken över i:et snöar det just nu, men det är bara att le och köra på. 

Om en stund är det dax för jobb, sista bredvidgången innan jag går på mitt schema. Känns riktigt bra på alla sätt och vis :)
Så jag borde nog gå och göra vid mig nu :D



❤️ Världens bästa pappa ❤️ Du fixar detta galant!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar