söndag 11 januari 2015

Placerad i soffan!

Efter en vecka med sjukhusbesök, sista bredvidgången och kickstart med träningen så har jag nu placerat mig i soffan. 

Stora delar av fredagen spenderades i Malmö på sjukhuset så den dagen sprang iväg och kvällen blev inte långdragen alls. 

Igår fixade vi ett Facebook-köp till pappa och sen kom frågan om vi ville följa med och fira farbror Folke som fyller år imorgon. Det kändes lyxigt att få sminka sig och jag beslöt även att bryta kostschemat så någon öl slank faktiskt ner. Vi åt middag på Casablanca, inte någon höjdare tyvärr men lite lax, hummersås och duchessepotatis fick jag i mig :) 

Sen gick vi till BA och där sprang jag på en gammal barndomsvän som jag inte sett sen vi slutade nian för 14år sedan!!! Världen är bra liten ibland! 

Sen har ju Egon härjat även här så det blev inte jättemycket sömn för min del. Var väldigt nära att hoppa över träningen idag pga ingen sömn och fortfarande blåst men jag vet om att min söta coach hade mobbat mig så det var bara att hoppa i träningskläderna och kämpa på. 

Men nu, nu förtjänar jag faktiskt att spendera resten av dagen i soffan! :)

Hepp!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar