onsdag 21 januari 2015

Jag gillar mitt nya jobb :)

Ok, visst jag erkänner att jag var galet trött på att jobba som personlig assistent men det kan ju bero en hel del på frasmupparna jag haft till kollegor.

Jag ska väl inte ropa hej än men tjejerna jag jobbar med nu är grymma. Alla är fantastiska på sitt egna lilla vis och det gillar jag :)

Igår var vi på en bondgård, vilket vi faktiskt är varje vecka men igår så minsann fick vi se en kalv på rymmen, 1 månad gammal :), och vi fick se en helt ny komma till världen!!! Så jäkla kul. Jag har ju sett detta massor av gånger innan iom mormor och Nisse hade bondgård förr men det är ändå så jäkla coolt. 

Jag gillar att äntligen få hitta på massa saker utan en jäkla massa gnällande från övriga kollegor, så jo, jag gillar faktiskt mitt nya jobb ;)

Nye kalven behövde litta hjälp att komma ut 
Och denna lilla fis var en hel vecka gammal :)

Den på rymmen blev det ingen bild på, vi hade fullt upp att få in den bland dom andra igen :)



2 kommentarer:

  1. Kul med nytt inspirerande jobb! Vad jobbar du som nu? Och vad var det i det uppochnedvända paketet i ett föregående inlägg? Blev så himla nyfiken. Har varit borta från din blogg alldeles för länge känner jag. Jag hänger inte med längre! Lillgrabben, jobbet och mannen ger mig inte mycket tid över till alla mina bloggar jag läser. Men nu ska det bli ändring på det tänkte jag! Åtminstone läsa de jag känner som skriver blogg :)
    KRAM!

    SvaraRadera
  2. Jag är personlig assistent Anna :)

    Det uppånervända paketet innehöll massa produkter från Herbalife, jag har blivit distributör och börjat sälja deras produkter :)

    Jag får nog oxå komma tillbaka till verkligheten och börja läsa din blogg igen, alldeles för längesedan sist! Pussåkram på dig snäckan!

    SvaraRadera