fredag 2 oktober 2009

Frukostpause!

Väntade mig att någon skulle skrika ut "Frukostpause" nu men de va de ingen som gjorde. Började fnissa för mig själv när jag insåg att bara för att ja gör ett kasselås just nu så sitter ja inte i skolan. Å här i Sverige säger vi ju lunch =) Ja tyckte detta va lite halvkul iaf =)

Allt känns relativit bra idag, igår va de uppåner men de är Alfie vid min sida som får upp humöret =) Tack gumman!

Hann med både tvätt å matlagning å kaffe med Frida igår. Va även hemma en snabb runda å kröp under sängen i ett desperat försök att hitta alla mina skolgrejor. 4månader kvar mina damer å herrar å japp, ja fick panik!

Längtar massor tills imorn =) Även om ja kanske bara kommer säga hej å nån mening mer så ska de bli så kul att se bror imorn igen. Å nästa lördag blir de massa prat oss imellan för då ska ja tatuera mig =)

Vill ha lördag nu!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar